Min jul 2006

118112-57 Lina och Daniel118112-55 Frida Lina och Tobben 118112-54 Karl vid sina paket118112-53 Årets julgran118112-52 Min älskade mamma och pappa118112-51 Ville med sina kompisar 118112-56 Mina jätte bra klappar
GOD JUL
Julen 2006 är här och julafton är nu slut..vi hade en jätte bra julafton, upp i ottan för att förbereda julmaten, släkten skulle komma kl 13.00 och då skulle det va klart..det blev det också, jag har ju underbara ungar som trogen hjälper till, Peter han tog Ville med sig ut och det är jag tacksam för,( Ville är aldeles tokig i detta vita som ligger på marken,,han ville inte komma in, Ville tittar lite konstigt på granen, en sån kissar han ju på ute). Vi blev 18 st till maten och som vanligt hade jag tagit till i överkant, nu har vi rester kvar att leva på i dagarna 2.  När Kalle Anka började satt alla bänkade med RisallaMalta, kaffe, godis, glögg och lite wisky..  Julklappasutdelning och alla var nöjda och glada. Mamma och pappa blev hemskjutsade vid femtiden och Syster Bettan med familj och brod Benny med familj stannade kvar en bra stund till. Vi har det verkligen mysigt tillsammans, men vid halv sju var vi ensamma vår familj, då började framplockningen av resten av paketen, och efter lite kvällsvickning så började vi dela ut paketen, Daniel kom vid 21.30 han hade varit hemma hos sina föräldrar. Jag fick precis det jag önskade i julklapp, tack alla för de fina paketen. Frida och Tobben åkte hem till Kil vid 24 tiden och då dröp vi andra i säng..med mål om att gå på julotta på juldagen, men så blev inte fallet. Nu väntar en ny dag med slappning på fm, eftermiddagen hos Bettan då Sanna fyller år, och kvällen är meningen att vi skall på 50 års kalas om vi orkar.
Tack för denna julen..nu tar vi nya tag och efter all denna mat så måste det bli promenad 3 ggr om dagen med Ville..

Kommentarer
Postat av: Bredemelissa

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2009-11-25 @ 08:57:34
URL: http://bredemelissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0