Hemma igen...från Ålandshav

118112-26

Ja då var vi hemma igen då från vår resa...tänk va tiden går fort när man har kul, vi hade det mycket trevligt trots att Lina inte var pigg, (hon skulle väl egentligen ha legat hemma i varm säng istället), men nu är det gjort.
Vi dansade en hel del jag och Karl, stackars Lina fick sitta och titta på..det hamnade ett gäng gubbar från Stora Skog bredvid oss i dansrestaurangen, de höll igång mej och de andra damerna som var med på resan...de skulle förhandla priser på morgonen efter, jag undrar vad det blev för pris efter den kvällen..haha...Karl han hade tur att det fanns åtminstone en till i hans ålder som kunde dansa, så han fick sitt lystmäte han också..och Lina fick ju iallafall lyssna på Blender, stackarn tappade rösten totalt också, fick inte fram ett ljud. Vi köpte skiva av Blender och så fick vi stora kramen av Maria.
På morgonen gick ungarna och jag på styling och skönhetsråd med Rick Petrini och Johan Wiklund,  kul att sitta och titta på hur folk som kan styla kan få människor så fina. Karl fick lite råd av Rick om vad han skall ha till sitt ansikte, det blev ansiktsbalsam och krämer, Lina fick hjälp med lite förslag på ögonskuggor till fest..bra jag fick ju en hel del julklappstips där...själv kostade jag på mig en ny foundation.
Helgen är slut och det har varit Fars dag, Lina och jag var ensamma på lördag kväll så vi förberedde lite mat, klyftpotatis och kyckling, sen åkte vi ner till min mamma och pappa och överraskade dem, det var en lite annorlunda farsdagspresent, men mycket uppskattad..Söndagkväll hade vi Bettan med familj och Tomas och Virpi här på mat...tittade på kort sen Spanienresan vi var på tillsammans, sen åkte Lina med Daniel hem för att försöka att gå till skolan på måndagmorgon igen, Peter och jag dröp i säng vid halv elva och så var denna helgen slut också. Nu tar vi nya tag inför nästa...på återseende......

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!!

Klart att vi hade det roligt...
Synd om Lina förstås, men det var kul att hon följde med!!!
Vad menar du med "de andra damerna"??
Hmmm... Tjejer är vi väl va???

Vi ses!!!

Kramis!!

2006-11-13 @ 22:00:58
Postat av: Lina

Nej, damer är ni väl Ulrika!? Speciellt du!! hihi ;)
Kul det ska bli ikväll när vi ska pyssla lite! Thaimat är ju inte fy skam det heller!

Tack mammsen för en jättebra helg, nu ska jag försöka glömma bort min julklappar...så att det blir en överraskning! See ya later in panduro!
puss och kram

2006-11-14 @ 09:35:30
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Martinstella

Very useful information. Thank you!

2009-12-09 @ 08:54:18
URL: http://martinstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0