Julpyssel

118112-27

Tisdagkväll hade vi pysselkväll hemma hos Ulrika på Rud, det var jag, Lina, Ulrika och Ulle, på kortet kan ni se vad som blev gjort, lite julkort och en del paketadresser, Lina var ju inte riktigt på hugget för hon får ju inte prata, Ulrika och jag sprang fram och åter till tv för att se hur det gick för FBK, (det gick skit). Ulle pyssla så gott hon kunde trots att hon inte kan som hon säger...men det kan hon visst det, (mamma kan vara stolt Ulle). Stackars Torbjörn han fick lyssna på vårt babblande och sjungande av julsånger som han hatar, trots det var han snäll och gick för att hämta mat åt oss på thairestaurangen. Tack snälla springpojken vår. Men som sagt, vi hade en mycket trevlig kväll och fram mot nio så halkade Lina och jag hemåt Molkom igen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!

Ja, visst hade vi det trevligt!!!
Mycket fina saker bidde det...

TorBjörn blev glad över vad du skrev, och hälsar att han tycker att du är snäll också, samt att han vill att du gör en god potatissallad till honom...
Ja, det gick skit i hockeyn men bättre tider kommer, jag lovar!!!

Kanske kan vi ta en pysselkväll till framöver, om inte till jul så kommer det väl en påsk framöver??

Kramis!!

2006-11-15 @ 17:22:26
Postat av: kristina lettenström

Ja du Ulrika nog är det roligt att pyssla och kanske kan vi hinna med en kväll till, det blev ju en del saker kvar..jag lovar att Torbjörn skall få potatissallad av mej vid tillfälle...vad skall han ha till.
kicki

2006-11-15 @ 19:11:32
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Lina Lettenström

Ja, tack för igår! Faan vad snygga grejer vi gjorde! speciellt hjärtat till din pappa Ulle!!! hihi. kladd kladd!

2006-11-15 @ 22:44:34
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej!!

Ja, min fars hjärta blev ju VÄLDIGT fint Lina... HMM!!! Tar mycket gärna en pysselkväll till, vi hann ju inte så mycket som sagt...
Tiden går ju så fort när man har roligt!!
TorBjörn hälsar att han gärna tar älgstek eller nåt liknande till... Mums!!

Gott med hembakt... Jag ska ta mig i kragen och baka snart jag med. Bara man blir ledig någongång!!

Puss å kjam!!

2006-11-16 @ 17:28:25
Postat av: Goranlive

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2009-03-26 @ 14:20:34
URL: http://goranlive.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0