Stockholm i dagarna 2

118112-36118112-37

Det finns nog inte många affärer jag missat under mina 2 dagar i Stockholm, åtminstone i innerstan, har köpt en hel del julklappar.
Kom hit måndagmorgon vid halv nio så jag sheckade ?? in och Peter fortsatte till jobbet, jag hade ju över en timme till affärerna öppnade så jag slappade lite på rummet, kopplade upp mig på internet och läste tidningen...sen började handlandet...hann med en kanna kaffe på Nk och en kanna på Åhlens city...fick en hel del egentid som Lina skulle ha sagt.  Peter kom tillbaka vid halv sex, han var då snäll och följde med mig till centralstationen där inspelningen av förkväll på gick, gissa vilka som var gäster, jo Markus och Erik från Idol, stod som kletad och fick iallafall ett kort på förkväll skylten,,,och så såg jag dem....
Vi avslutade kvällen på vår favoritrestaurang som ligger nära konserhuset,  där vi åt och drack gott..
Tisdagmorgon uppe vid sju, var med Peter och åt frukost, vinkade av honom och sen dröp jag i säng igen, låg i sängen och gjorde detta inlägg och nu väntar fler affärer och idag tänkte jag göra gamla stan osäker...återkommer ikväll med  nytt inlägg och mer bilder.  På med skorna...mot nya mål...

Kommentarer
Postat av: Lina

Å lyllo dig! du verkar inte må värst dåligt av shopping, fika, hotell m.m.! -det är du värd! puss och ses ikväll.

2006-11-28 @ 12:22:52
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej!!!

Ja, jag håller verkligen med Lina om... LYLLO DEJ!!!
Det låter som du ha bra dagar i Stockholm, alldeles för dig själv. Och det är ju bra, då får man gå och titta på vad man vill, och vara ute hur länge man vill, och bara tänka på sig själv!!! (Förutom att du ska köpa juklappar åt andra då förstås...)
Hoppas att vi hinner med en pysselkväll till, innan alla julkort ska skickas på posten...
Jag vill pyssla mera!!!

Tänkte faktiskt på dig när jag såg Erik och Markus på tv... "Undrar om Kicki är där" Hi, hi... Och det var du ju, så klart!!

Vi hörs!! Kramis!!

2006-11-28 @ 12:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0