118112-8



sommarstugan i Gräs Denna helg har gubben och jag varit till vårt älskade Gräs, vår sommarstuga i Gräs, det ligger i Hagfors kommun och är helt underbart. Vi köpte det för 2 år sedan och det var verkligen i behov av renovering, endast timmerstommen var bra. Har nu klätt storstugan i pärlspont som jag sen laserat vitt, vi har byggt ett kök av den gammla altanen, köpte inredningen på ikea och gjorde det till vårt alldeles egna.. I sommar har vi byggt en altan runt stugan mot väst ocg syd. Där skall vi tillbringa många goa timmar nästa år.
Nästa års projekt är ett nytt sovrum av det gamla köket och på toaletten skall det bli en dusch.
Här tillbringar vi nästan varje helg och lille Ville stortrivs där, han är verkligen kung i Gräs.
Imorgon börjar älgjakten, då skall käre gubben ut, jag blir väl med åtminstone en dag, för att slåss med älgflugorna.
118112-7118112-8


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är verkligen mysit i Gräs, och vi har fått det såå fint! Hoppas pappsen skjuter nån älg i morrn...ska hålla tummarna! Nu har jag och Daniel lagat tacogratäng och ska ha söndags-films-mys! Puss puss

2006-10-08 @ 20:37:05
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Fatima

Vilken mysig stuga!

2006-10-09 @ 12:16:03
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Marie

Åh så fint o mysigt!

2006-10-10 @ 15:34:02
URL: http://www.janeaddams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0