Snart blommar häggen

image176Häggimage177Syrenimage178image179image180image181


Lite nya bilder från Duvenäs, igelkotten har kommit fram och ligger och solar, viss ser det mysigt ut.
Sen kan ni se vad långt syrenen och häggen kommit, inte långt kvar till häggen slår ut. Tomaterna och gurkan står nu ute hela dagarna och skolas, men jag är lite rädd fortfarande för nätterna så lilla skynket kommer på.
Imorgon kommer ungarna hem, vi skall grilla och mysa, vad jag längtar...sen blir det sommarstugan resten av helgen, vi skall börja med verandaräcket. Ja det finns alltid att göra men det är tjusningen med det hela...
Ha det så gott i solen och sjung nu riktigt högt vid brasan...

Kommentarer
Postat av: Anki

Våren har kommit långt! Här slog björkarna ut först i torsdags, tror jag. Den skira grönskan tycker jag bäst om!
Ha en trevlig helg!

2007-04-28 @ 12:02:12
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Ulrika

Det var värst vad ni börjar få det fint i Molkom...
Vad sa Ville om igelkotten?? Stack han sig??
Hoppas att ni har grillat nåt riktigt gott nu, vad sugen man blir..
Ha en bra helg med "barna" och i stugan!!!
Kram på dig!!!

2007-04-28 @ 17:28:50
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0