Besök

Söndag kväll fick vi besök av ungarna, en del av dem iallafall...Lina med sin Daniel och Karl med Sofie....Frida hade annat för sig....jobb..jobb...
Vi grillade lax och jätteräkor...gott med färskpotatis och romsås till....ungarna älskar detta så det får jag göra så fort de kommer hem. Men jag vet att de skulle uppskatta vilken mat som helst, de äter allt...nästan...men det hade ju varit lite tråkigt med värmlandskorv och potatismos en söndagskväll...
Efter maten så gick vi till skogen och plockade svamp, Peter stannade hemma och hade kaffet klart till vi kom tillbaka, han hade varit i skogen med Ville under eftermiddagen. Han kan ju inte springa där hur ofta som helst...

image360image361

Här sitter vi och jäser efter maten....försöker samla krafter till svampskogen...

image362

Linas Daniel hjälper igelkotten med kvällsmaten...kattmat, mums va gott....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaså.. igelkotten får jätteräkor.. eller är det värmlandskorv...??=)
Idag siktades de 2 grodorna... i dammen.. o en igelkott smyger i buskarna..
Dock inte inne än!/Kramar Åsa

2007-08-06 @ 17:02:06
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: Nina på Johangården

Jag tror nästan att alla utom jag har hittat igelkottar denna sommar. Än här och än där i bloggarna dyker dessa små goa djur upp.

2007-08-06 @ 18:09:11
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0