Lista...om mej...

Utmaning från Rospinglan-gör den du med...

Vad tänkte du på när du såg dej själv i spegeln första gången i morse
Herre gud,,,hur ser du ut människa
Hur mycket kontanter har du på dej
Inga just nu
Vilket ord rimmar på "test"
Fest, rest, ja det finns massor mer
Favoritplanet
Vilken planet bor vi på...hallå...
Vilken är din favoritsignal på telefon
Barnbarnet Oskar sjunger Jimmy Janssons Amande....Aamanda...så himla gulligt
Vad har du på dej på överkroppen just nu
Bh och ljusblå t shirt...
Vad är det för märke på skorna du har på dej
Jag sitter i raggsockar gjorda av ylle, varmt och gott
Vad var det senaste som fick dej att skratta
I natt när jag inte kunde sova och tittade på en film med Whoppie Goldberg
Vad gjorde du kl två inatt
Tittade på film
Vem skickade det senaste sms till dej
Min äldsta dotter
Vart ligger ditt senaste seven eleven
Ingen aning, men kanske i Stockholm
Vilket uttryck använder du mest
Å herre gud....påstår gubben
Till vem sa du "jag älskar dej senast"
Till gubben och sonen imorse när de åkte till jobbet
Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast..
Päls...ja det måste ha varit hunden Ville
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna
Kaffe, öl, kaffe och gubben är också en drog
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade
Inga för jag har digitalkamera
Vilken ålder har varit bäst hittils
Är nog denna, varje år har sin tjusning
Din värsta fiende
Dammråttor
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu
En bild på sonen och dottern när de dansar sm senast
Vad var det senaste du sa till någon
Kom ville så skall vi gå ut och gå
Vilken färg har din jacka
Brun
Vem var senast arg på dej
Ingen aning
Vem umgicks du med senast
Hunden
Vilken sida sover du på
Alltid höger
Vad blir ditt namn baklänges
anitsirK
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus
Ca en vecka när jag bröt benet 1999
Hur tar du dej till jobbet
Jag jobbar inte
Vad gör du när det regnar
Det gör det nästan varje dag så baka är uteslutet, då skulle boxen vara full....nej jag slappar väl eller sitter vid datorn kanske.
Vad har du för startsida på internet
Superstart
Vem ringde du senast
Mellandottern
Godaste drickan till frukost
Kaffe
Första sporten du gick på
Fotboll, jag spelade själv, sen som vuxen endast ishockey för att se mitt älskade FBK
Vilken TV serie är bäst
Våra bästa år, riktig skitserie som jag tittar på så ofta jag kan, men ser man den inte på 2 veckor så kommer man lätt in i den igen
Vad är du mest rädd för i hela världen
Att det skall hända mina nära något
Vad har du för färg på ditt påslakan
Rött
Vad skall du döpa dina barn till
De är redan döptavärldens bästa barn förresten
Kan du ditt mobilnummer utantill
Har just lärt mig det, tog nog 5 år, man ringer ju aldrig till sej själv
Senaste bok du läste
Kanske inte bok, snarare häfte, gubbens reseräkningshäfte, jag läste och han förde in på datorn...han ligger alltid efter flera månader med detta, han reser ju en del så det blir lite att föra in...slarvigt va...
Vem kramade du senast
Gubben och sonen innan de for till jobbet imorse
Vilket språk talar din mamma
Svenska
Vilka länder har du bott i
Sverige
Har du bra syn
Ja, men den börjar bli sämre, måste nu alltid har glasögon då jag skall läsa....
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror
Lessen han är gift med världens bästa
Var är dina syskon just nu
På sina jobb
Vilken tid gick du upp imorse
Med gubben och sonen kl halv sju

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Mycket om dej.. ja de där utmaningarna duggar tätt.. men jag är inte så positiv till det, men i brist på annat:-)
Ha de gott o tack för dina goa rader inne på Kafferasten:-) Nääääääääääääää jag jobbar inte med sånt här, men man lär sig.

2007-08-10 @ 14:55:05
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Matilda Maräng

Man lär sig alltid nåt matnyttigt
genom dessa listor :)
Ha en skön fredag ;) ...

2007-08-10 @ 16:53:32
URL: http://matildamarang.blogspot.com
Postat av: Annelie

Kul läsning=)

2007-08-22 @ 20:49:57
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0