Fredagen den 19 januari 2007

118112-75118112-74118112-73118112-76

Fredagen den 19 januari 2007...ja idag har det hänt mycket...Bettan ringde imorse vid sju och talade om att hon blivit farmor till lilla Irma, Frida, Lina och karls kusin Linus har blivit pappa...Linus och Karin har fått en liten söt flicka 51 cm och 3720 gr, en söt liten tjej. Karl och jag körde in Bettan och fick följa med in och titta på det lilla knytet, tänk att man är så liten..Vi hämtade dem sen på BB och körde dem hem till dörren, man behöver inte stanna mer än 6 timmar, om alla mår bra.

Sen har lille Stisse sovit i Karls resväska, latare katt finns inte, han kan verkligen slappna av på alla ställen...

Karls tjej Sofie klarade sitt teoriprov idag, grattis lilla Sofie, tänk om Karl kunde ta tag i sitt körkort också.

Lina har varit till loppis och köpt ett hemvävt tyg som hon har sytt ihop, hon kan Lina...det skall sen kläs på en fotölj som varit röd och som hon fått av Frida.

Jag har varit på arbetsförmedlingen idag igen, det var den sista kursdagen och jag tycker att jag lärt mig mycket dessa dagar, jag kan nu göra ett CV som ser betydligt bättre ut än de första jag gjorde.
Nu är det bara att fortsätta att lämna in ansökningar.

Nu väntar Lets dance, hoppas på många goda skratt när jag ser Kurtan uti dansens virvlar, eller han kanske sätter Rumban idag. vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!

Ja, tydligen har det hänt mycket idag!!!
Kul med en liten bebis... Så söt så!
Lina är allt en liten händig tjej, och Stisse?? Skulle han resa någonstans?? :)
Kanske trött på Ville??? Vad vet jag... Kanske ville han komma och bo hos mig??

Vi höres!!! Sköt om dig!!! Puss å kjam!!!

2007-01-19 @ 22:40:27
Postat av: Ulrika

Det var jag som skickade inlägget!!!
/Ulrika.

2007-01-19 @ 22:41:27
Postat av: Lina

Lilla Irma var ju bara för söt! Vilken tur att jag hann se henne innan ni åkte hem! Å Stisse är ju så knäpp men jäkligt söt, min lille "tjockis-katt"

2007-01-21 @ 20:01:37
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Tiniuslinea

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2010-04-30 @ 13:00:27
URL: http://tiniuslinea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0