Gott Nytt År - Friåret slut

118112-66118112-65118112-67

GOTT NYTT ÅR...alla.
Hoppas att det nya året blir bra för oss alla, mitt slutade iallafall inte roligt, jag låg hemma i soffan med Ville när alla åkte till olika håll. Har haft ont i ryggen några dagar, natten innan nyårsafton fick jag feber, inte alls kul, jag hade verkligen sett fram emot detta nyår, den sista dagen på mitt friår och så skulle vi till Lollo och Claes i Filipstad för att firanyår i 1800 tals anda, Peter och Jag skulle vara hemmansägarpar, på kortet är det Peter den stilige mannen i hög hatt och frack, det andra är Staffan från Norge. Han och Tone skulle vara jägmästarpar, ja alla hade fått sina mäns yrken eller sysslor från 1800 talet att klä ut sig i, jag hade en fin lång klänning, spetschal och pälshatt, detta ligger nu prydligt i kassen. Kanske en annan gång...
Lina, Karl och Sofi skulle till Bygdegården i  Glumserud för att fira sitt nya år, tillsammans med en hel hög dansare från olika delar av sverige. Ville och jag firade vårt nyår i sängen.
Idag den 2 januari skulle jag ha varit till arbetsförmedlingen för första gången i mitt liv, det fick jag ändra på, är inte riktigt frisk än för att sitta där inne på en stol med en ond rygg. Mitt friår är ju slut, sorgligt men sant, detta året har varit underbart, jag har verkligen fått distans till mitt liv...jätte skönt verkligen.
Men nu väntar ett ännu bättre år med förhoppningsvis ett jobb...ser fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Vilken otur för dig att missa nyår. Temafester som är så roliga! Hoppas det känns som en rolig utmaning att friåret är slut och att du fortsätter blogga även om det inte blir "50+ och friår" längre.

2007-01-03 @ 22:34:46
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej!!

Inte kul att inte få vara med de andra under nyår...
Men du... Inte heller fel att fira det med Ville i sängen!!!! God fortsättning min vän!!

Kramis!!

2007-01-05 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0