Snöstorm i Molkom - regn i karlstad

118112-72

Idag har det varit ett riktigt busväder här i Molkom, snön har vräkt ner, jag och Ville pulsade på oss lite extra, åtminstone jag. Ville han jagade snö hela tiden så jag for som en tätting över hela vägen. På en liten stund så kom det säkert en halv dm....
Vid fem ringde Peter hem från kontoret, jag beklagade mig över att det blåste och snöade så, vadå säger han, här spöregnar det...vädret är konstigt. Ja jag har hellre vit fin snö än spöregn.
Kl 21.00 ligger fortfarande snön kvar, vi får väl se hur det ser ut imorgon bitti när vi vaknar...säkert grön gräsmatta.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!!

Jo du, jag håller med om att snö är bättre än regn!!
Synd är bara att vi fick bara det sistnämnda...
Men det ska bli snö och kyla under helgen, då kanske till och med vi i stan får lite!!
Och vad ska jag göra då?? EN ÄNGEL!!!! ;)

Kramis!!

2007-01-18 @ 22:38:25
Postat av: Gjermundellen

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2009-09-18 @ 10:38:56
URL: http://gjermundellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0