Underbara sol



Torsdag kväll var jag med och jobbade på klädaffären här i Molkom, vi hade kläder med på en mannekänguppvisning och jag hjälpte till att klä på damerna...en mycket trevlig kväll..

image1170


Min syster och jag bland kläderna...vi hade med 6 mannekänger i blandade åldrar allt från 15-75 år.


Fredagkväll  hade vi gubbens personal/arbetskamrater här med fruar. Vi bjöd på snittar med räk/avocadoröra,,,fredagsfrestelse med ris och till kaffet hallonpaj med vaniljglass...det blev en väldigt trevlig kväll
som höll på till sen natt.

Lördag hade två kompisar och jag bestämt att träffas i stan för heldag shopping och mat...och kvällen var vi bjudna till vänner...

Söndag låg vi till 10.00..hängde en tvätt och njöt i solen som idag var ännu varmare och skönare..

image1171

Hunden Ville njöt i solen och hästarna njuter och rullar sig i skiten...

image1172

Syrenen är nu väldigt långt på väg...

image1173

Ikväll skall jag jobba på Holken där vi har söndagsdanser med vår dansklubb Rocksulan, Blender kommer och spelar ikväll och jag skall jobba i cafet samt ta en och annan dans också hoppas jag...

Jag har njutit väldigt denna helg av solen, den är underbar och man får verkligen lust till  mycket...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är otroligt vad du hunnit med mycket sedan sist... kul att middagen blev lyckad :)

2008-04-20 @ 20:48:01
Postat av: Monica

Man blir ju bara så glad av att värmen och solen äntligen är här - härligt!

Hoppas du har en trevlig kväll på Holken.

Kram

2008-04-20 @ 22:21:48
URL: http://mjsson.se
Postat av: Marianne

Jag tillhör den skaran som blir orkeslös och lite deppad när dagarna är korta och grå. Men så fort solen tittar fram och dagarna blir ljusare så får jag mer eller mindre överskottsenergi och tror att jag klarar allt..

2008-04-21 @ 10:55:38
URL: http://ekoxenskennel.bloggagratis.se/
Postat av: Gisan

Som vanligt ljuvliga bilder och härligt liv när man besöker dig. Kramar...

2008-04-21 @ 15:06:41
URL: http://gisans.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Tack för en trevlig dag på "stan"..
Puss och kram!!!

2008-04-21 @ 17:19:37
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0