Klart



Dagens steg blev 9439, detta var 21.30, sen hade jag en tur kvar med vovven...men jag ville rapportera inna 22.00..
Den sista turen tog vi nere i samhället när vi skulle hämta sonen vid bussen 22.10...det blir helt plötsligt en hel massa steg när man går där man inte är van, man drar iväg dels för att man är nyfiken och så har man lite mer vägar att välja på, fast herre gud va tölig hunden blir, han måste vara dötrött inför natten så mycket lukter som fanns där...bajsa, det gjorde han utanför vårt hus när han kom hem...stegen efter 21.30 var 3956,,,men jag har som sagt rapporterat 9439. De andra stegen är bonus...

Nu till toan, den är klar, snickaren kom imorse och satt in golvlisten...tack gode gud för honom...

image992

Lite svårt att visa bilder, för toan är liten så det blir inga bra bilder, men jag gör ett försök så får vi se vad ni tycker...

image993

Det skall vara ett element på väggen där det hänger två svarta konsolller..

image994

image995


Två hyllor ovanför toaletten, och på väggen ett tidningsställ...

Ja, jag är jättenöjd, har gjort det nästan alldeles själv...nu till kvällsteet, det skall bli gott,,och så en klick honung i förståss..




Kommentarer
Postat av: Ninni

Blev fint...tänk vad lite makeover kan göra!

Jag har grejat med kontoret hemma, kommer nog bilder på det så småningom.
Ha en härlig dag..kramen

2008-02-14 @ 07:18:01
Postat av: Lina

Gud va fint det blev mamma. Å den toaletten som var så hemskt med alla färger innan. Skitfint!!!!!!!!!

2008-02-14 @ 09:53:05
Postat av: ejmis

Ser jättefint ut.
Ha en fin Alla Hjärtans Dag!

2008-02-14 @ 11:13:26
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: helga

Vad fint det blev - kul!

2008-02-15 @ 11:46:20
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0