Kvällsdoppet


Tänk inatt har Ville sovit så det brakat om honom, timmerstockar av den större kalibern, totalt slut efter gårdagen, han hörde inte ens när grannen kom med tidningen....

Idag har det gått jätte bra på både hunddagiset och sen på mitt jobb.
Ville blev lämnad redan strax efter åtta idag och sen hämtade jag honom vid halv ett, ett väldigt farande, men så är det ju när man skolar in sitt barn....hmmmmm
Det hade gått bra både ute i lekhagen och sen inne, han och en annan hane tävlar om vem som är vackrast och står och tuppar upp sig riktigt....men vi vet ju vem som är vackrast redan...sen inne låg han mest och sov med de andra hundarna i skinnsoffan...

Igår var han ju helt tokig i tiken på jobbet, idag var det som borta, helt annorlunda. Va konstigt det kan vara.
Det var ju lite spännande när vi kom men sen la han sig ner bredvid henne och sov...

Nu ikväll åkte vi till sjön och badade, Ville simmade och njöt, vi kastade dummin till honom och han är så duktig på att apportera. Vi har ett helt underbart väder just nu.





Vackert vid sjön....

Imorgon skall Ville lämnas strax före åtta, sen skall han vara vid dagiset hela dagen och hämtas vid fem, då lär han vara ännu tröttare än igår och idag...

Ja det var rapporten från idag, tjingeling.....



Kommentarer
Postat av: Inga M

Vi har också haft kanonväder idag, helt suveränt! Såna här dagar är det inte många på ett år. Jag har bara njutit!

2008-07-01 @ 23:22:28
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Jag kommer ALDRIG att hinna läsa hela din blogg, men jag hänger med så gott jag hinner :)Du verkar också ha underbara ungar! Vi kan skatta oss lyckliga vet du Kicki. Ha det så bra! Kram.

2008-07-02 @ 01:12:40
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: mari

Vov, härligt med stimulerade hundar. Kul att det funkar så bra!

Mari

2008-07-02 @ 08:00:52
URL: http://molkommajsan.blogg.se/
Postat av: Persilja

Tänk att det går så fort. Han accepterar dagiset redan? Eller är det så att de inte talar om hur mycket han ylar och gråter. (Nä, förlåt, det är klart han inte gör.) Men jag skulle tänka så om jag lämnade Pommac. (Hönsmatte också...)Oj, vad bökigt att plötsligt behöva ha hunddagis. Men vad bra att han slipper vara ensam på dagarna och vilken tur att det fanns ett hunddagis! Det är väl inte självklart att det finns överallt? Skrattade åt hans första dag på ditt jobb och hans sovande efteråt. HÄr har Pommac hållt på att göra mig tokig genom att behöva gå ut fyra fem ggr varje natt och bajsa. Han har diarée efter en ovanligt smaskig vecka. Nu har jag totalförbjudit allt smaskande från alla håll eftersom det är jag som får stiga upp på natten. Alla andra hör inte (låtsas inte höra?) klockan när han plingar i den. Kram!

2008-07-02 @ 09:14:12
URL: http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se/
Postat av: Monica

Ja nu är sommaren tillbaka känns det som - härligt!



Gott att Ville verkar trivas på dagis och ett dopp förstår jag att han uppskattar.

2008-07-02 @ 10:47:03
URL: http://mjsson.se
Postat av: Ninni

Åhh har ni inskolning..va kul att det går bra!



ja visst är det underbart ute nu..kramen

2008-07-02 @ 19:52:27
Postat av: Lisbeth

Kul att det funkar med Villehunden! Och du tro mig, jag har hallucinationer om allehanda godsaker. Det här var ingen lek :) Kram!

2008-07-03 @ 01:49:21
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Gunnarthale

Very informative...God Bless

2008-09-29 @ 12:25:06
URL: http://gunnarthale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0