Aj aj



Imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret, vad fick jag se, jo snö i massor, och så här värkar det vara i nästan hela landet idag, här runt omkring har de fått ca 3 dm, vi har kanske fått 1 dm nu...
Konstigt det kan va, igår hade vi sol, jag plåtade dessa blommor i rabatten, scilla...

image1074

Idag sitter de i snö, de syns inte ens, hoppas de klarar sig under detta täcke för på onsdag skall det bli 10 grader kallt här...

image1075

Stackars lilla påskkärring, detta är hon inte van vid...

image1076

Ser ni påskriset ute på trädet i snöyra...lila-gult, fina färger för oss här i staden som håller på Färjestad...

Jag mår inget vidare idag, sitter mest i soffhörnan och kurar under en filt, har sedan förra veckan haft ont i halsen, men vi har haft så mycket på G under helgen så det var bara att bita ihop och dricka så mycket varmt man bara kunde.. och helgen har varit super kul...men idag när jag kunde slappna av så riktigt föll jag ihop...halsen är som ett sår, jag känner inte igen min röst när jag pratar...hunden får gå ut med sig själv idag, stackarn...
Man får väl hoppas att det går över framemot helgen för då tänkta jag sticka till blåkulla...
Ha det bra alla, nu är det tea med honung i  som gäller....

Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas du blir bättre och kryar på dig rejält, det låter inget vidare!

2008-03-17 @ 15:12:12
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Gisan

Vi får hoppas att det försvinner fort och blir vår igen. Kramar...

2008-03-17 @ 18:21:15
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Anki

Krya på dig, vännen!
Här är också snöoväder, men bara lite snö har stannat kvar. Får se hur det är i morgion bitti, när jag ska iväg till jobbet.
Kram!

2008-03-17 @ 18:37:33
URL: http://ankitankar.blogspot.com
Postat av: helga

Här är det också snö på marken idag - känns inte så vidare kul...

Jag ska till farbror doktorn på jobbet idag - ett öra krånglar i sviter från förra förkylningen. Suck - dessa förkylningar. Ta det nu lugnt och krya på dig!! Kram på dig!!

2008-03-18 @ 09:24:09
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0