Fredagsklubben



Ja då var det fredag igen då, och med det, fredagsklubben med bla. Lets Dance och god mat.
Denna fredag skall vi också hitta på lite bus, vår vän 
image1065


Håkan  har fyllt 50 och han skall ha kalas imorgon kväll...
vi brukar alltid hitta på något, en sång, spex, utklädning...ja kul har vi alltid när vi sitter och diktar...om Håkan kan man få tag på en  hel del roliga saker.
Våra vänner som bor i Norge kommer hem också till denna helg, kul, då får de se hur våra fredagskvällar kan se ut..de skall bo här hos oss.
De flyttade till Norge, till Tones hemland för 9 år sedan så med det försvann en kvinna ur syjuntan, så det är extra kul när de kommer hem.

Ja va tror vi om Lets Dance ikväll då...nu vill jag inte att någon skall försvinna längre, alla har sin charm...men mat Tina dansar bäst tycker jag. Vad tycker ni...???

Jag har kännt mig hängig ett par dagar och idag har jag blivit tät och halsen gör ont, passande va?
men det får väl bli en och annan wiskey ikväll, att gurgla sig med, och så klart svälja ner...

image1058

Karl Petter och hans danspartner, ikväll skall de dansa bugg...hur skall detta gå...

Mina ungar skall också dansa bugg denna helgen, det är danstävling på nära håll denna helgen, Hammarö..
Karl skall dansa dubbelbugg med sisn syster Lina och Martina, sen Bw med Martina, Lindy med sin tjej Sofie och bugg med Sofie...

image1059

Karl och Sofie i Lindy hopp...

image1060

Karl med sin Sofie i en bugg..

image1062

Karl och Martina i en Boogie Woogie

image1064

Karl i dubbelbuggen tillsammans med Martina (den korta) och syster Lina (den längre).

Hjälp mej att hålla tummarna för deras dans under helgen...





image1063

image1061

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Klart man håller tummarna!!!
Det går nog jättebra...
Ha en trevlig helg!!
Kramis!!

2008-03-14 @ 18:28:50
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se
Postat av: helga

Självklart hålls tummar här...

Som vanligt har ni mycket kul på gång till helgen!! Jag har tyvärr ingen koll på Let´s Dance längre. Jag har inte sett de senaste avsnitten...

Trevlig helg!

2008-03-14 @ 18:39:55
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Ninni

Är det buggtävling på Hammarö..var då??

Jag ska på femtioårsfest i kväll..ska bli kul!
Ha det..kramen

2008-03-15 @ 13:56:33
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0