Rocksulans dansträning



Idag har jag varit inne i stan med mina flickor,,Frida, Lina och Karls flickvän Sofie. Jag har njutit i 6 timmar...
Vi har ätit mat och shoppat, sen var vi en sväng till Ikea.
Tänk vad man njuter av varenda minut man får tillsammans med dem när man inte träffas så ofta...

Klockan 17.00 skulle de sen vidare på specialträning i dans, vi har en tränare som kommer till klubben 1 ggr/mån eller ibland oftare och ger råd och mycket bra träning...vi hämtade sonen på jobbet och for sen vidare mot träningen...stora dottern Frida åkte hem till sig.

image1115

Karl och hans Sofie...lite dåliga bilder, det är inte lätt att fotografera när de hela tiden far runt...

image1116

Karl med sin syster Lina i dansens virvlar...

image1117

Lite genomgång och förevisning av ev ny tur...Karls Sofie i rosa...en annan dansare och sen Lina och Karl.

Jag stannade kvar och tittade på en stund, det blir ju som sagt väldigt sällan nu för tiden eftersom de inte bor hemma och så har de ju körkort själva...


Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

det lät som en trevlig dag ...ha en god natt vännen kram Annika

2008-03-27 @ 22:14:51
URL: http://www.motleycrue.blogg.se
Postat av: Borthy

Vad mysigt och trevligt det låter! Bäst av allt är att höra hur glad du är över detta, hur du tar vara på stunden! Jag tycker du verkar ha ett så rikt och härligt livsbejakande liv!
Vad kul att ni dansar! Dansar du också eller tittade du bara på? Kram och ha en fin dag även idag.

2008-03-28 @ 08:30:58
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Gisan

Jag kan tänka mig att det sprätte i dina ben när du satt och tittade :-) Kramar...

2008-03-28 @ 10:22:20
URL: http://gisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0