Snö






Idag har jag varit tillsammans med två kollegor i Örebro på kurs, vi har lärt oss nyheter om sjukfrånvaro och rehabilitering. Samt en del nyheter från vägverket. Intressant.
I Örebro var det snöstorm ett tag, men så hade det visst varit här hemma också för när jag kom hem på kvällen så var det vitt på marken.

Imorgon har jag ledig dag, skall följa med min mor till optikern och sen skall det väljas glasögon, efter det skall jag till jobbet för vi har chaufförsmöte...skulle även ha hunnit köra mellandottern Lina och hennes Daniel med vänner till flyget kl 17.00 men det fick då bli annan chaufför till det...(de skall åka till Thailand på 2 veckor, skönt för dem men jag är pirrig).
Nu väntar Bonde söker fru...ha det så gott alla...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0