Nostalgi



Idag när jag var inne på persiljas blogg så läste jag om hennes nostalgitripp....
Jag tänkte då genast på mej själv och ungarna när de var små...världens sötaste ungar...



Frida, som idag är 29 år



Lina, idag 24 år



Karl som idag är 21 år....underbaraste ungar som finns...så här ser de ut idag...



Slänger in ett kort på mej också som liten.....



Här börjar jag första klass, detta var 1962, jag ser livrädd ut.

Jag satt mej sen med alla album och kassar med kort sen ungarna var små. Tänk så mycket kort man tagit på dem
under årens lopp. Det väckte en massa minnen och timmarna försvann i ett nafs....skönt med såna dagar ibland.

Kommentarer
Postat av: Helga

Vilken kul idé - jag ska leta efter söta kort jag också ;)

2008-10-31 @ 14:32:06
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0