Valet och kvalet



Denna helg har jag haft en bil hemma för att prova, en V50...



Har 2 st gamla holkar som jag altinerar med, men de är inget att möta vintern med då jag nu åker ca 10 mil om dagen fram och tillbaka till jobbet. Så denna bil blir det nog, gubben skall ringa bilfirman i eftermiddag och prata vidare...

Annars är det en helt underbar dag idag, ledig fm eftersom jag skall tillbaka med bilen och så skall jag jobba längre ikväll.  I morse var det snorhalt så jag är innerligt tacksam att jag slapp ut i den halkan.



Vackert, eller hur, men mycket har jag att göra, löv i millioner och rabatter som ingen har gjort något med, men herre gud, det har ju regnat vareviga dag och inte kan man greja i jorden då...men som sagt, det är ingen som tar dem ifrån mej så de ligger kvar tills jag har tid och lust...man kan ju hoppas att solen skiner på torsdag då jag är ledig.
Ha en bra dag alla...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va var det halt...nää det är för tidigt usch!



Den där bilen ser ju bra ut..kram

2008-10-06 @ 22:11:09
Postat av: mormor i Japan

God morgon!i Japan nu.

Vad jag mest glad nu är att jag slippa köra bil under sån väglag.

Kicki,kör försiktig!!

Postat av: Lizaloop

Oj vad löv det låg på marken! Det är nu man INTE känner längtan efter att kratta i vår.. haha!

2008-10-08 @ 10:13:01
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad härligt med en ny bil...Vill jag med ha..

2008-10-08 @ 20:10:10
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Borthy

Är det sant? Redan halt? ...Det var illa, jag måste verkligen börja tänka på vinterdäck...

Vad trevligt med en ny bil, bra att du åker lite säkrare och tryggare. Kram

2008-10-09 @ 03:27:11
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0