Här är jag...




Här är gubben och jag, i Gräs...och bara njuter. Vi åkte hit på em på långfredag efter att ungarna med respektive åkt hem. De var hos oss och åt påsklunch, och gissa vad jag njöt...det händer alldeles för sällan, men så blir det när alla flyttar till sitt och det är bara för mamma att gilla läget....

När vi kom hit upp så sken solen för fullt så vi började att greja lite på verandan, plockade ner plasten som suttit uppe som skydd.



Innan vi var klara så gick solen ner...det var så vacker när solen försvann bakom trädtopparna.. Lördag morgon vaknade vi till strålande sol igen.  Mamma och pappa skulle komma till oss och äta men det blev bara en snabbtur då mamma hade blivit dålig under natten.  Vi satt oss efter att de åkt och njöt i solen på verandan, med kaffe och påsktårta.



Älskade gubben, va jag är glad i dej...



Jo då, jag kan njuta jag också....till och med somna, hmmmm....

Hamnade en sväng på lördagkväll hos grannarna här i Gräs, ett äldre par som är 79 och 84 år, helt enastående människor, alltid goa och glada. Där intog vi en och annan wiskey tillsammans och Ville fick sin vanliga matlåda.

Idag påskdagen är det lite segt....så här står gubben idag...vid lövhögen och eldar. Jag kan lova att hela Gräs eldar så här luktar böckling eller makrill...ja det luktar vår.....



En fortsatt glad och skön påsk till er alla, ät gott och njut, det gör jag....



Kommentarer
Postat av: Mari

Åh så härligt...jag försöker att bara slappa men man ser en massa saker när man är hemma.

Mari

Ps. hoppas att det inte var allvarligt med din mamma.Ds

2009-04-12 @ 12:04:57
Postat av: Mia

Å vad gött det ser ut hos er!

Kramar

2009-04-12 @ 12:49:08
URL: http://miaimolkom.blogg.se/
Postat av: Anki

Ja, ni har det skönt i vårvädret ser jag!

Fortsätt och njut



GLAD PÅSK den är inte slut än



Kram på dej

2009-04-12 @ 15:46:07
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-04-12 @ 20:43:50
URL: nhttp://
Postat av: Anki

Ja, den är så gooood, nej vi hittade inte en enda glasbit iden, hahahahahahahhaha

Helt otroligt hur det kan slängas glasbitar där på slakteriet eller paketeringen, där så många arbetar, tycker det är lite skumt det där! Att inte en enda människa har sett något, konstigt??????



Kram på dej

2009-04-12 @ 20:46:38
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0