Ut i vimlet


Efter att jag varit med gubben ner imorse och ätit frukost gick jag tillbaka till rummet och slaggade en stund till..gott...vid halv tio tog jag en sväng ner till restaurangen och fick mej påtår och tretår...där var ett väldigt hallåande och ett spring av en massa människor med klädpåsar och stora trunkar och väskor...i mitten av denna folksamling satt Laleh...
men man skulle tro att det var en prinsessa från en främmande land för herre gud va uppassad hon var.
Tänkte gå fram och fråga om jag fick borsta hennes svarta lockar på håret men istället så skickade jag ett sms till min mellandotter som jag vet är lika tokig i kändisar som mej...kameran har jag naturligtvis i min väska på rummet.

Jag hamnade sen här vid datorn....med den fjärde koppen kaffe med mej...
Nu är klockan halv elva så alla affärer har öppnat...bara att schecka ut och ge sig ut i vimlet, hålla hårt om väskan och försöka att komma ihåg att ta kort så jag har något att visa er ikväll..
Först skall jag bege mej till en bokhandel...alltid ett måste...sen blir det säkert några klädaffärer. Lunch och eftermiddagsfika skall jag nog också hinna med innan gubben slutat jobba för dagen.
Ha en fin dag alla, det skall jag ha....jag lovar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0