Natten är fruktansvärt lång


Ja det är sant...om man inte kan sova utan lligger och är tät, det väser och piper, sitter fast liksom, gubben skall ju upp och jobba så han måste få sova, alltså bara att gå upp, koka tea, denna gång med ingefära, citron och honung...gott och det släpper lite..lika bra att sitta kvar i soffan resten av natten också då..och försöka sova...

Gick in på min facebook, gudskelov att den finns för där finns alltid någon att prata med...som heller inte kan sova på grund av olika anledningar...




Kommentarer
Postat av: Anki

Stackars dej, det där är inte alla kul! En riktigt ordentlig förkylning har du fått, blir det inte bättre är det nog läkarbesök som gäller!

Kramar

hoppas att du snart frisknar till

2009-02-13 @ 06:16:11
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Helga

Din stackare - hur länge ska detta elände pågå??

2009-02-13 @ 09:35:08
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Helga

Tänk nu positivt på detta med att flyga. Du ser ofta att flygplan kraschar, men har du full koll på hur ofta bussar, bilar, cyklar kraschar? Hur ofta människor blir påkörda? Nej, för det skrivs det inte om i världspressen - bara lokalt. Det är fortfarande statistiskt sett mycket säkert att flyga!! Jag har flugit massor i 21 år och det har gått rätt så bra ändå ;)

2009-02-13 @ 12:00:33
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Jag kan inte uttrycka mig klarare än jag redan försökt med ett ex antal gånger...KANYANG...KANYANG...KANYANG...KANYANG...KANYANG...KANYANG...KANYANG...

Har du uppfattat budskapet???

Drick inte i pillerform, det hjälper, TRO MIG NU!!!!!

Skit i om det är äckligt, du dricker ju wiskey å det är ju JÄVLIGT äckligt, detta är ju rena godiset i jämfört med det, sluta va stöning nu å pröva, för min skull, så gör jag nåt för din skull, å en gång hjälper inte, utan du får nog ge det mer än en shot innan du ger upp...... Puss

2009-02-13 @ 13:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0