Jag älskar


Ja det är mycket i mitt liv jag älskar, vill ni veta...då fortsätter ni bara att läsa och titta.

Jag älskar mina barn, 3 underbara ungar, 3 helt olika personer, den ene het och impulsiv, den andre lugn och disträ och den tredje artig och hjälpsam....ja ni är förresten en blandning av allt alla tre, ni är ju mina. Ni är helt enkelt bäst.





Förlåt ungar för denna bild...men det är så ni är i mina ögon, fortfarande små...

Jag älskar min goaste gubbe, han är mitt allt, mitt stöd här i livet, mina barns pappa, (ja faktiskt alla tres...han har fostrat dem och älskat dem alla lika mycket.) min livskamrat, ja det finns massor att skriva men det behåller jag för mej själv...



Här står han, med det jag också älskar, blommor...det är mitt liv det se...skulle egentligen ha blivit florist för blommor gör mig lycklig. Jag är duktig på blommor, blommorna älskar mej....låter det inte bra så säg...



Här står han bland sånt han älskar, wiskey...ja, jag älskar också det...



Jag älskar mitt hem, jag älskar min gård, med allt vad det innebär...tom vedhögen som skall kapas varje år innan midsommar.



Arbete, arbete...men herre gud, man får både muskler och frisk luft.



Jag älskar Ville hunden...den goaste av dem alla....jag älskar också katten Stisse...(fann inget kort på honom)



Jag älskar  vår sommarstuga i Gräs...här kan man koppla av och glömma allt....



Jag älskar sommarens jordgubbstårta...massor av jordgubbar både i och på...

Jag älskar mina föräldrar, jag älskar mina syskon.....ja det finns så mycket att älska.....tänk jag kan se och jag kan känna lukt. Jag har ett jobb som jag älskar. Jag har underbara vänner....jag älskar musik, jag älskar att dansa......

Med detta vill jag bara säga. Vad skulle en enkel förkylning vara. Har varit till doktorn idag, har ju haft denna infektion nu så länge och den vill inte försvinna, det togs prover som jag nu väntar på svar på...klart man får klaga lite, men jag har ju livet och jag har en massa att älska.

Jag älskar  att vara jag...

Hoppas jag inte tröttade ut er................nu skall jag ta en god kopp te, med honung och ingefära....och nu skall jag bli frisk, jag älskar att bli frisk......för till fredag skall jag ut med goda vänner på resa igen, denna gång till Tyskland över helgen.



Kommentarer
Postat av: Monica

O ja visst har man mycket att älska, tycka om och vara nöjd med i livet - men att klaga lite då å då hör till ler



Att du har "gröna fingrar" ser man på ditt foto.

Ha en trevlig Tysklandsresa.

2009-03-30 @ 18:09:05
URL: http://mjsson.se
Postat av: Mia

Ja, å jag älskar dig oxå Kicki :)

2009-03-30 @ 18:28:08
URL: http://miaimolkom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk så underbart att få se allt du älskar!! Hoppas du får en bra förklaring till förkylningen snart och att de har ett motgift. Ska ni flyga till Barcelona?

2009-03-30 @ 19:53:34
Postat av: LinaL

Å JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!!!!

2009-03-30 @ 22:30:01
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: ejmis

Så fint du skriver om din kärlek.

2009-03-31 @ 22:01:23
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson

Artig och hjälpsam - de måste vara Karl de :)

2009-04-05 @ 19:36:05
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0