Nej se det snöar.....


Herre gud skall det aldrig bli vår, ena dagen super väder och andra snöstorm....ja, jag vet att det allltid är så här, men herre gud va tråkigt det är.

Sen skall jag klaga lite också, har fått ont i halsen igen, vi går här både jag och gubben och sväljer, pratade även med mellandottern idag och hon har också jätteont i halsen...Sonen är också genomförkyld så nu får man verkligen sätta in storstötet med wiskey...det var ju bara 5 veckor sedan jag låg i influensa....man kan undra vad som hänt med mig....blir man så här känslig när man blir över 50....
Och så är jag olycklig över att min stora dotter inte mår bra i själen.....ja alltid är det något..när barnen inte mår bra då mår heller inte mamma bra...alltså ingen bra söndag.



Men titta vad jag fann ute i rabatten idag, snödroppar, massor av dem...så vackra där de står.



Tulpanlökarna på väg upp...ja detta borde väl vara vårtecken, eller...

Nej upp med hakan...jag har världens underbaraste familj...nyss fått god mat i magen....ett hem som jag älskar och ett jobb, men som sagt klaga det gör man ändå...eller...

Kommentarer
Postat av: Sara - Zassi

Nämen?

..jösses...

jag har nog en 60 cm kvar tills jag kommer ner till nån rabatt =)

2009-03-22 @ 15:33:27
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Dick BErgström

Ta mer starkt så blir det roligare en stnd. Vi har lite blåsippor som blommar invid väggen.

2009-03-22 @ 16:44:52
Postat av: Lisbeth

Mina snödroppar har också tvingat sig upp i kylan. För någon värme är det ju inte. Och tulpanerna. Stackarna.Det är alltid värre när barnen mår dåligt, än när man gör det själv. Men vi hoppas det blir bättre. Stooor kram!

2009-03-22 @ 20:11:33
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå in på min blogg du har fått en award



Kram

2009-03-23 @ 15:19:28
Postat av: Anki

Gå in på min blogg du har fått en award

Kram

2009-03-23 @ 15:20:42
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Jo, men klaga måste man få göra.... men när det gäller barnen, då är det absolut och aldrig någe klagande egentligen... då är det oro och mammaängslan som sätter in! Hur litet eller stort som än drabbar ens barn så finns ju alltid oron där!

Hoppas hoppas att din dotter få må bättre snart!!



Varm kram... en med lite halslindrande effekt!

2009-03-23 @ 19:07:17
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0