Söndag - kalasdag


Hemma igen efter att ha kalasat i eftermiddag, Lina, mellandottern fyllde 25 år under veckan och idag var det stort kalas...med många som kom...



Dagens födelsedagsbarn...



Mycket godsaker bjöds det på...kakor och tårtor i massor, vi hade hjälpts åt med baket, Frida stod för dessa smarriga tårtor.


Här står hon med alla sina paket,  Lina älskar att slå in paket själv, så det var verkligen en överraskning för henne när alla kom med så fina paket, och en del var väldigt knövvliga att komma in i...



Men med lilla Miras hjälp så gick det galant...i detta paket var det vandringsstavar. Lina har lite svårt att komma upp på morgonen så utav sina svärföräldrar och Daniels syster med man fick hon en lampa med jättestarkt ljus och fågelkvitter.
Presentkort på Ikea, Ekolea, thaimasage var också en del presenter som hon fick, sen mycket olika teasorter, halsband, böcker, en hatthylla, en skohylla, ja säkert har jag glömt en del...



Lite mingelbilder..



Här kommer även bilder på husdjuren i denna familj...



Selma, det finns även en Sally som ser nästan likadan ut...här på väg upp på armen på min bror..



Här ligger Daniels majsorm, den oranga skönheten, stackarn har inte något namn fast hon är 7 år och över 1 m lång,
det finns även 2 ödlor men de lyckades jag inte få någon bild på.

Tack Lina och Daniel för en fin fest, vi hade det mycket trevligt och man kan inte ha annat i ert sällskap...

Kommentarer
Postat av: Anki

Vilka tårtor Frida hade gjort, mums! Snygg-Karl var med på ett hörn oxå! Selma och Sally, hugaligen säger jag, inte skulle jag vilja ha den råttan krypandes på armen inte! Jag trodde att hon hade små möss och inte så där stora råttor! Huga, hahaahhha!

Trevligt kalas

Kram

2009-03-01 @ 22:34:34
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja det va ett trevligt kalas...

Bra presenter å alla i släkten...nästan...

Kakminglet funkade ju som det skulle å alla va ju mätta å glada när de gick så det va en lyckad tillställning som hon ordnat!

kram å god natt ikväll blir det tidigt i säng, helt slut efter denna helg, å imorgon bitti vid 10 är det ju uppställning för morgonpromenad med de nya stavarna som ska gås in...

2009-03-01 @ 23:06:40
Postat av: Lisbeth

Vad roligt att se att det finns fler som har råttor! Några av de absolut trevligaste djur jag någonsin haft. De är helt underbara. Kram kram.

2009-03-01 @ 23:47:10
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Ninni

Oj oj va hon blev uppvaktad...va paket!



Råttan läskig men söt orm.



Ha en bra måndag...förresten var det lappar på va det var i kakorna??



Kramen

2009-03-02 @ 10:05:01
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Annelie

Va roligt för henne med en massa paket. Grattis till henne!

Ha en fin kväll1

2009-03-02 @ 18:13:05
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Inga M

De där kakorna längst upp till vänster, liksom dubbla är mina favoriter. En moster till Roland bakar dem ibland. Jag är totalt kass på bakning och blir bara arg när jag försöker. Det funkar inte. Grattis i efterhand!

2009-03-03 @ 16:50:44
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej

Tittade in på din sida och log. Jag har en hund som Heter Ville, tamråtta har vi haft (vilda Matilda) Underbara djur..

Marie

2009-03-04 @ 11:40:04
URL: http://marno.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Ja, vilken kalas det blev! Mmmm...kommer inte vara sötsugen på länge nu. hihi. Kul att några här tycker mina råttor är söta iallafall. ;) Mattes godingar ;)

2009-03-04 @ 11:46:33
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0