Gissa vad jag gör...


Detta var min förmiddag...förutom att sitta i kö till vårdcentralen, (jag gav upp får fortsätta kl 08.00 imorgonbitti igen)
skall ha en hälsokontroll gjord...

Jo jag har ägnat min förmiddag till att laminera SM pass till vår stora danstävling som går av stapeln i Karlstad 22-23 maj...jag har stansat, vet exakt eftersom det ligger 100 i varje kartong, har öppnat det 5:e paketet...



Då har jag bara 700 kvar då....sen är det nummerlapparnas tur....kanske någon som vill hjälpa mig...hmmmm

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja, vilken jobb du har framför dej, oj, oj!

Han har lite ont i foten, bättre det än att det ska vara nåt annat, törs inte ens skriva det, peppar peppar



Kram

2009-05-07 @ 15:12:45
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Ninni

Men vännen är du såå ledsen, stackars dig!

Jag trodde Ville blev äldre...en hund ska man ju få ha i många år..va sorgligt!



Tittade på bilderna från stadsträdgården..tänk jag har knappt varit där..måste bege mig snarast älskar magnolior!



Kram kram hoppas det snart känns bättre

2009-05-07 @ 19:34:19
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Ja dessa förkylningar, de är en följetong. Jag förstår dig, den sorgen går inte över hur som helst. Det är väl bra att man har att göra, det skingrar ju tankarna lite och man blir kanske lite trött också. För varje dag som går gör det kanske lite mindre ont, men saknaden finns där. Men du har ju iallafall människor runt om dig som förstår. Det är värt mycket. Sköt om dig nu så gott det går. Kram kram!

2009-05-07 @ 22:52:33
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0