Men herre gud


Ja kan inte säga annat, jag är så klen igen med feber och knip/kolik i magen..
Gubben och jag åt varsin pizza igår kväll...efter en timme fick jag så ont i magen som knip...och när jag tänkte på pizzan så blev jag illamående...har sprungit på toan hela natten...frågan är om jag blev matförgiftad...eller är det gallan?

Jag är iallafall sjuk och fryser under filten här i soffan...är det inte typiskt, tror knappast inte jag är frisk till imorgon när jag skall med gubben på resa.

Huvudet spränger för jag har ju i vanliga fall druckit många koppar kaffe vid denna tiden. Har fått i mej en halv kopp tea som nu gör ont i magen...

Skit

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nej, men usch då...

Det låter verkligen inte bra!!!

Men det var lite komiskt när du skrev "skit" det sista...

Krya-på-dig-kram!!

2009-05-10 @ 15:23:52
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: ejmis

Krya på dig!

2009-05-10 @ 18:45:09
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mari

Men snälla......tar det aldrig slut på eländet!!!

Krya på dig!

Mari

2009-05-10 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0