Yrsel igen


La mej igårkväll med ont i halsen, någon skit är nu på gång känner jag. Vaknade sen inatt med yrsel, så som jag brukar ha det....så himla otrevligt varje gång det inträffar.
Allt snurrar och man kan bara ligga raklång och inte röra sig. Skickade meddelande till jobbet och försökte sen igen att sova. Somnade faktiskt och sov sen till 10.30, och då hade det värsta gett med sig. Man blir liksom skör i skallen efteråt. Halsen är fortfarande ond och jag har ont i huden...nu får vi se vad det blir av detta....



Vill visa er vad jag och M fann i skogen i lördags när vi var och tog granris..(vi gick ut en snabbis i skogen menas de andra knöt ljusvekar...)...jo kantareller, det satt massor av både gula kantareller och trattisar där i mossan. Vi plockade med oss de gula hem och de har jag gjort stuvning av till oss...en månad innan julafton plockar man kantareller. När jag var lite åkte vi skidor vid denna tiden...

Nu skall jag koka mej en kopp te för att se vad halsen tycker om det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0