Fönster till kuvösen


Nu har de äntligen kommit, våra fönster till kuvösen..oj va vi har väntat på dem. Nu skall de bara dit också och älgjakten kom emellan...attans också.




Ja nu har vi dem iaf hemma så de kommer väl dit när tid finns, innan vintern hoppas jag...



Vacker höstbuske med nypon...det har varit en vacker dag idag också, solen har skinit men attans vad det har blåst. Imorgon ledig dag, då skall vi ju in till stan mamma och jag som vanligt och handla.




Höstlöven, nu börjar de bli bruna och kladdiga...nätterna är ju väldigt kalla och det är full frost på morgonen, men så fort solen kommer på dagen blir de kladdiga och äckliga.  Endera sätter jag gräsklipparen i dem eller också får de ligga till efter älgjakten.
Nu skall jag hjälpa gubben med fönstrena, de skall av kärran...so long...


Kommentarer
Postat av: Tina Larsson

Hej Kicki,



Kul att hitta din blogg också. Vilka fina bilder du tar!

Visst är det kul att blogga?

Ha det bra!

Tina

2009-10-07 @ 21:32:30
Postat av: Inga M

Kan tänka mig att livet stannar upp under älgjaktsveckan hos Er också. Här i Årjäng har vi ju till och med höstlov på skolorna för jaktens skull. Så nu är det bara två arbetsdagar kvar sen blir det en hel vecka ledigt. Känns som om det behövs i höstmörkret.



Jag ser fram emot att få kolla på bilder från kuvösbygget! Jag skulle gärna vilja ha en också på en del av vår stora altan men jag har inte lyckats få gehör för det än. Vi får se.



Ha det gott!

2009-10-08 @ 07:13:44
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0