Jag vill....nu...



http://www.youtube.com/watch?v=j2Ai6zAzkOQ

se denna film...men här ute i skogen finns ingen bio, ingen kändisvimmel, inga popcorn...bara en massa snö och blåst....och massor av älgjägare...man får njuta av att se på trailern hela dagen.




http://www.vf.se/Kultur--Noje/Varmland/Roda-mattan-for-Brollopsfotografen-091015.aspx


Denna bild har jag lånat av Vf.se....där finns också ett bildspel att beskåda...kul att se. Ja denna Ulf, har är helt enastående, kul att han kommer från vårt lilla Molkom och inte glömmer bort stället han kom från, liksom hans vänner bröderna Rognedahl och David Shuttrik. En gång värmlänning alltid värmlänning, det är bara så.

Nej på med trailern en gång till....förresten har någon av er sett filmen, var ni på premiären igår....jag vill veta, allt....fin dag på er.


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag såg honom på TV igår och vad han är lik sin pappa, Hade ju pappan som psykologilärare på Folkhögsskolan!

jag var ju lagomt mallig när efterlyst blev populärt, någon sa att han hade gjort vinjetten till den. Ja det är ju en massa år sedan Efterlyst började över 10 år sedan tror jag om inte 15 år oxå!

Vet du jag gick på folkhögsskolan berättade allt hans pappa om sonen hur intresserad han var av film! Han trodde ju redan då att han skulle lyckas med något inom filmbranschen, Kommer inte ihåg vad pappan hette för vi kallade honom alltid Malmros

Kram

2009-10-16 @ 18:45:36
URL: http://metrobloggen.se/RINKAN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0