Ledig torsdag


Idag är det min lediga dag...så nu bär det av ner till mamma och pappa, det skall handlas.

Har också tänkt att åka till kyrkogården idag för att lägga på granriset. Jag var ju dit och planterade ljungen sent häromkvällen så det skall bli spännande att se hur det ser ut i dagsljus. Så nu skall jag snabbt in i skogen innan jag hämtar mamma.

Sen har jag tänkt att putsa fönstrena på nya verandan, kuvösen...de är så lortiga så det bara måstes. Om jag hinner så blir det lite målning där inne också.

Har fått ont i halsen och hostar igen, känner mig halvdålig och det hämmar mej en del...vill inte ha någon mer förkylning för om en vecka idag så drar syrran, jag och våra gubbar ut på turne. Vi skall åka till Göteborg och därifrån tar vi båte över till Kiel...sen bilar vi lite i Tyskland och Danmark. Det är ju allhelgona så det är lite röda dagar.

Nej nu måste jag rusa in i skogen, tur man har nära dit.......återkommer med bilder från dagen.




Mina fina ljungkrukor uppe i stugan i Gräs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0