Dans hela helgen lång...


Ja denna helg den har man väntat på så länge och så går man och blir sjuk....ja hela förra veckan låg jag med snora och hosta och yrsel av och till....
Ungarna kom på förmiddagen igår, de skulle först ha dansuppvisning på vår bys egen dag...mera Molkom....
efter det kom de hem till oss, jag hade middagen klar, sen stack vi ner till logen i Molkom och förberedde...
det var sen 25 tappra dansare som skulle avverka 10 timmars intensivkurs i bugg denna helg....jag var med så mycket jag orkade på lördag men idag söndag satt jag nästan hela tiden då jag kände att orken inte fanns alls...




Här är vi på logen i Upperud, solen sken och det var en helt underbar dag...det var ett glatt gäng och vi har haft det jätte skoj hela helgen.

Lördag tog vi kursen här uppe i vår klubbstuga i Acksjön, lite mindre och mysigare...



Gubben fick sej en dans med dottern här i huset...



Ja ni ser vilken klubb vi tillhör....på onsdag skall vi sitta på Holken i Karlstad och ta betalt då kurserna nu har dragit igång igen...våra ungar har ju kursverksamheten där fast då för de som lärt sig tidigare...



Här har jag lyckats fånga dem alla tre på kort...



Här var det genomgång av ny tur....

Kursen slut vid halv fyra, hade förberett middagen imorse så den var snart klar, ungarna åkte hem vid 17.00 och sen åkte gubben och jag ner och gjorde vårt kyrkoval..

Imorgon åker gubben redan vid 04.00 på jobb, jag sticker strax efter 07.00...imorgonkväll blir det hockey....jippi...vi är några på jobbet som skall gå tillsammans, sover sen hemma hos dottern på natten...
Så nu var denna helg slut och nu baske mej skall jag bli frisk...nu kvällstea och sängen så småningom...
Tack ungar för en trevlig danshelg trots att jag suttit och tittat på mesdadels, man lär sig mycket på det också kan jag lova....


Kommentarer
Postat av: Helga

Kul att du kunde vara med trots att du inte var på topp riktigt ännu.



Här drar basketen igång nu till helgen också - det ska bli kul. Vi har ett herrlag i högsta ligan sedan förut och nu har även damerna lyckats gå upp i högsta serien. Det blir mycket att titta på i höst...

2009-09-21 @ 08:36:04
URL: http://helga1.bloggagratis.se
Postat av: Ninni

Tråkigt att du inte kände dig pigg! Men orkar du jobba idag då??



Ha det så kul på hockeyn..kramen

2009-09-21 @ 08:57:11
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Lina

Snygga bilder du hittat på mig måste jag säga ;)

2009-09-21 @ 12:19:13
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Va skönt att du är bättre nu, du va inte vidare pigg när ja såg dig sist. Men du din fuling har säkert smittat mitt lilla hjärta...;)



Ikväll är de äntligen dax för nersläpp, tyvärr så kunde ja inte få några biljetter av mina elever...hm vilka ska de ge dom till om inte mig??? Får väl se matchen på tv ist.

2009-09-21 @ 12:54:44
Postat av: Belle

de va ja som skrev de förra om du inte förstod de. Hehehe

2009-09-21 @ 12:55:27
Postat av: Kicki

Lina: du är vacker på alla kort, naturlig och det är väl viktigt...inre skönhet, du vet...mamma

2009-09-21 @ 15:13:17
Postat av: Ingela

Så skönt att du verkar kryare nu! Kram I

2009-09-21 @ 21:32:13
URL: http://ingelaaqvistbloggar.blogspot.com
Postat av: Inga M

Kul att se Din barn dansa! De har verkligen ett starkt intresse för detta förstår jag! Hoppas att Du blir bra nu! Har Ni haft någon svininfluensa hos Er än?

2009-09-21 @ 21:38:30
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Mari

Ja vad ska man säga...det var himla kul och Lina och Karl är ju helt fantastiska!

Villket tålamod de besitter.

Ont i hela kroppen, men vad gör väl det!!

Kram

mari

2009-09-23 @ 13:10:52
URL: http://molkommajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0