Melodikrysset - lördagmorgon


Vaknade som vanligt tidigt, katten vill in och sitter och skriker...ja det är ju typiskt när det är helg och man skulle kunna få sova, för efter att jag varit uppe en kvart så kan jag absolut inte somna om...




Så här såg det ut utanför mitt köksfönster vid halv sju imorse...dimman låg tät och det såg nästan spöklikt ut...
den har för övrigt just nu vid 11.30 nästan nyss försvunnit. det kommer nog inte att bli en fullt så vacker dag som det varit nu under veckan...

Vid 10.00 börjar ju melodikrysset, som vanligt löser jag det tillsammans med vänner över nätet...kul när man kan språkas med varandra över msn. Svågern tittade in innan han skulle till stugan...han drack kaffe med mej och stannade också över krysset, idag var vi alltså fullt av folk...väldigt lätt omgång så nu är det inskickat och klart.




Så här ser det ut hos mej en lördagmorgon...

Klockan 13.00 skall jag hämta syrran på klädaffären, vi skall åka till Filipstad till en av tjejerna i syjuntan....ja, ja vi skall inte sy, utan bara äta gott och prata en hel massa...skit, ja kanske....det skall bli så himla skoj då vi alla kan denna gång, till och med Tone från Norge kommer....hon är ju lika ensam som mej då det är där min gubbe är och jagar. Återkommer ikväll med bilder när jag kommer hem igen...
Fin lördag så länge....

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja det såg verkligen lite spöklikt ut hos dej i morse. Tyvärr verkar inte solen alls vilja titta fram i dag - synd!



Trevlig helg

2009-09-12 @ 12:20:10
URL: http://mjsson.se
Postat av: Mia

Ja fy vilken tjock dimma du har haft, min dimma försvann ganska fort men sen blev det lite mulet iställe. Måste skryta om det nu är rätt, att det var jag som kunde 007 ser rött. men det får vi reda på nästa lördag.

2009-09-12 @ 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0