Myskväll


Gubben han har åkt på sin årliga jaktresa...och här sitter jag, ensam allena..men vad gör det. Det går verkligen ingen nöd på mej. Hoppas han har en helt underbar resa, jag vet vad han uppskattar just denna vecka han är borta, han längtar hela året efter resan till Staffan i Norge.

Denna natten sover min syster hos mej...vi myser med dessa godsaker tillsammans med fotbollen på tv.
Man hade ju hoppats på en massa mål med icke heller, ja det blev ju 1 mål som vår värmlänning Markus Berg var med och bidrog till. Vi har även planerat för lite resande framöver, nu skall vi bara smörja våra äkta hälfter också.




Ser det inte gott ut va, varsin stor krabbklo och färska räkor till det. Rostat bröd, avocado och en stor kopp tea med honung, det kan inte bli annat än fest.




Här sitter hon min goding till syster. Nu skall vi titta på idol sen blir det snarklåda. Imorgon ledig dag och den skall tillbringas tillsammans med kära mor, vi skall som vanligt in till stan och handla. Sen har jag blivit lovad mat hos dem, ungnötslever, jag äter bara det om mamma gjort den....
Tack älskade syster för att du tillbringade kvällen och natten hos mej.


Kommentarer
Postat av: EVA

Ja här åker guben på söndag...då smäller det förhoppningsvis ordentligt...hihi ! För frysen behöver fyllas...



***

KRAAAM EVA

2009-09-09 @ 22:07:42
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack! Ja det ska bli jättekul att få praktisera just på MQ :)Verkligen favoritaffär, och din också om jag förstått det rätt ;) Jag kommer att praktisera på fredagar varje vecka (då vi har schemalagd praktik), i Borås. Kramar

2009-09-09 @ 23:00:44
Postat av: Lina

Å vilken mysig kväll ni ser ut att ha haft! gott med räkor och klor också! mmm!

2009-09-10 @ 09:18:43
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Myyyysigt...

2009-09-10 @ 09:43:10
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Urch och fy för lever, aldrig i livet jag äter det, inte ens leverpastej., Jag hatar lever ja det är väl inte undra på heller??? Gillade inte ens lever innan Jaja fick problem med sin!



Kram på dej godisgumman

2009-09-10 @ 09:53:33
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0