Lördag - Stockholm


Idag sitter jag upp...faktiskt mestadels av dagen, hostar och skrälar men med medicinens hjälp kommer det upp...
Jag måste verkligen bli frisk för till helgen skall vi åka till Stockholm, jag, min syster och våra 25 åringar...
Vi har gjort detta i flera år nu i samband med att Lina fyller år. Alltid lika trevligt. Åker tåg på lördag morgon och kommer hem igen på måndag kväll. Vi bor på Coop-hotellbokningslapp, billigt och alltid fina hotell. denna gång valde vi detta.



Rica Hotel Stockholm är ett av Stockholms absolut mest centrala hotell, nära till shopping, enkla krogar så väl som exklusiva restauranter, kulturella aktiviteter, klubbar och barer och vackra promenadstråk. Hotellet har 292 rum, alla renoverade i modern skandinavisk design. De är utrustade med minisafe, minibar, kabel/betal-TV, radio, hårtork samt luftkonditionering. Café Oasen i hotellets lobby är en populär samlingsplats för hotellets gäster.


Låter det inte bra, ligger inte långt från Hötorget, som sagt väldigt centralt.
Flickorna de är alltid ute på lördagnatt och springer på alla krogar de kan, dansar och har skitkul tillsammans...syrran och jag tar var sin öl och sitter och kollar folk, kändisar, haha....
Denna gång skall vi även träffa min vän som bor i Stockholm, jag har inte sett henne på säkert 30 år så det skall bli mycket trevligt..

Får inte glömma stegräknaren, kommer inte ihåg hur många steg det blev i fjol men det var helt otroligt många...vi går väldigt mycket under våra dagar då vi skall hinna se allt..

Ja ni lär få höra mer av detta...nu skall jag koka lite soppa, salt och varmt o gott...


Kommentarer
Postat av: Lina Lettenström

Längtar!!

2009-02-18 @ 13:36:33
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: mari

Hej!

Skönt att medicinerna hjälper...ha det nu så gott i Stockholm.

Mari

2009-02-18 @ 18:31:42
Postat av: Ninni

Ja ska du ut på så mycket roligheter så får du allt se till att bli frisk..kramen

2009-02-18 @ 19:03:24
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Inga M

Om en vecka kanske vi också drar dit! Till Stockholm menar jag. Vi får se!

2009-02-18 @ 23:13:55
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0