saffransbak

118112-28


Idag har jag bakat, saffranslängder...det luktar jul i huset. Gott...
Frida ringde igår, mamma...kan du inte baka saffranslängder och ta med till mej på söndag...och va gör man inte för dessa ungar, nej faktiskt skulle jag baka Frida, vi skall vara i stugan under fredag och lördag, det är julmarknad i Gräs på lördag, och då måste man ju bara ha saffransbröd till kaffet..det är ju snart 1:a advent, vi får väl se om det finns något bröd kvar till dess...men jag har ju friår, så jag bakar väl igen...

Kommentarer
Postat av: Lina Lettenström

Mums vad smarrigt!!! det är alltså jul snart!!!

2006-11-16 @ 22:42:41
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0