Gräs.....

image405
Fredagkväll solnedgång i Gräs
image406
Lördagmorgon...samma pose fast soluppång...å så vackert det är...

Ja vi åkte till stugan fredag kväll...en helt underbar kväll med sol och promenad,,,som vanligt mycket läsning och mys i öppna spisen..
image411

Denna är mysig att tända vill jag lova, den värmer oss gott nu på kvällen när det börjar bli lite kallare ute.


image407

Detta fick bli min lektyr under helgen,,,gubben han hade Land och en kartbok med sig, han älskar att sitta med kartor, just nu sitter han och räknar på ett nytt skifte som han är sugen på att köpa..

image408

Karl och hans Sofi kom och hälsade på oss, vi passade på att åka till glasskafet som finns i Sunnemo, himla mysigt ställe som är öppet varje dag under sommaren men som stänger i morgon, fy det är visst höst redan..
image409

Smaskens va...
image410

Har någon varit här, annars ta en tur nästa sommar, ni blir inte besvikna....

image412

Då kan ni passa på och hälsa på hos oss, ni är välkomna....

Ja fram till nu har det varit en fin helg, sol och faktiskt riktigt varmt...ikväll skall vi ev åka till Torskedlogen på rock-kräft fest...om vi orkar...

Kommentarer
Postat av: helga

Vad fint!! Glassen såg ju ursmarrig ut!!

2007-08-19 @ 00:43:42
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Anki

Jaså minsann, glasscafé i Sunnemo! Det fanns det inte sist jag var där. Min mamma kom från By. Om man från Lidsbroa åker över Prästbol och sen vänster till Ängkärret och fortsätter, så kommer man dit. Värmland ligger mig varmt om hjärtat!

2007-08-19 @ 08:24:45
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Ulrika

Ni har det så fint i lilla stugan så...
Ja, jag kan intyga att glassen är god!!!
Och vill också rekomendera att åka dit nästa sommar!!
Kramis!!

2007-08-19 @ 15:49:52
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej, jag bara älskar änglar och undrar var du har fått tag i dörrskylten?

2007-08-21 @ 12:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0