Annandagsfest i allaktivitetshuset...



Då var vi hemma igen då gubben och jag från aktiviteterna i allaktivitetshuset...det har varit boule, bordtennis, skytte, dart och tipspromenad...
Det såldes korv och kaffe, ung som gammal ställer upp här i byn, och mitt i allt så kunde man titta på ishockeyn i klubbhuset.



Här var det boule, Johanna  och Stefan i ett parti...



Luftgevärsskytte....



Bordtennis...det är väldigt roligt för alla ställer verkligen upp och gör alla aktiviteter, med glädje, och gärna flera gånger.



Här köpte man korv och kaffe...

Detta är vårt loppis i byn också, väldigt välbesökt och det är här jag brukar jobba emellanåt. Vi som är med i föreningen ställer upp vissa dagar, gubben och jag har 5 söndagar under året som kommer, sen jobbar jag vissa torsdagar med en väninna och ibland med Frida min stora dotter.



Vi har även en egen tidning som delas ut till medlemmar, den ansvar vår ordförande över. Vi har även en blogg med adress. http://tidaforsrinken.blogg.se ...kolla gärna den...

Nu skall jag kolla Körslaget tillsammans med en kopp tea med honung. Kanske en skinksmörgås till. Imorgon åker gubben på jakt med  hunden så jag tar nog en tur till stan, kanske kan man få tag på något kul....

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej!

Kul att du tagit bilder från boulen och slår ett slag för Tidafors.

Kram

Mari

2008-12-31 @ 14:42:17
Postat av: Mari

Hej igen!

Vinterkräksjukan bläh....

Eftersom du har så fina bilder från Annandagen kan du väl lägga upp lite på Tidaforsbloggen, den är ju öppen för alla att blogga på, om du börjar så kanske fler vågar att blogga där.

Användarnamn är vår mail:[email protected] och lösenordet är :tidafors1 det vore ju toppen!!!

mari

2008-12-31 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0