God Jul alla....



http://elfyourself.jibjab.com/view/8FOz6ewXi63ilTvb


Öppna länken och se....God Jul på er alla där ute. Nu har alla åkt hem till sitt, ungarna med respektive och gubben och jag sitter nu och slappar...ungarna med ett pussel och gubben och jag vid tv med Karl bertil Jonsson...Vi har det skönt. Jag har börjat att få ont i halsen och känner mig inte helt på topp. Imorgon skall vi till syrran i stan och fira Sanna som fyller 25 år. Där blir det god mat igen...ingen julmat för det fick vi nog av idag. Sen skall vi få låna Leia några dagar, Leia är en labradortik och tillhör egentligen min kollega på jobbet, de skall till Sälen och åka skidor...det skall bli så mysigt. Nu blir det paketöppning här sen skall vi väl äta lite matrester...skinka,dopp, sill ja allt som blev kvar från dagens julbord. Ha en fin julkväll alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0