Min dag, en lönedag


Igår farsdag med nästan hela ungskocken hemma...med respektive...jag njuter av dessa dagar då jag får ha dem hemma...å jag är glad i hela kroppen av dessa dagar.
Vi åt älgfärsbiffar med persilja, kantarellsås, kokt potatis, morötter och en god sallad med ärtor och tomat.
Alltså riktig höstmat....klart det skall vara sån mat på farsdag. Ungarna fick ta med sig matlådor hem för det blev gott om mat kvar.



Här är det lite slappande efter maten, vi planerar för Fridas 30 års kalas vi skall ha till helgen den 15...då blir det stor fest här med många goda pajer och tårtor...



Mina vackra döttrar...

Idag har jag varit på lönekurs hela dagen, i Kontek...



Här har vi varit, på stadshotellet i Karlstad, min kollega kom med på bilden också...vi tog en skön promenad på lunch, skönt med lite frisk luft.



Från min plats i bänken... en mycket givande dag, men herre gud va man blir trött av att bara sitta och lyssna...
imorgon får man börja använda allt nytt man lärt sig.



Vad tycker ni om att gå på kurs? satsar ert företag på er och får ni gå på kurser....?

Gubben hämtade mej efter kursen...vi har varit och köpt en ny kostym till honom och så har vi varit och köpt present...till vår 30 åring...nu ligger jag på rygg i soffan, och herre gud va gott det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0