Pyntat och klart.....


Idag innan vi åkte hem till vårt igen så gjorde vi ett besök på Lidgården i Sunnemo...ville reka lite innan syrran och jag skall dit. De har nu börjat med julöppetiderna...varje helg fram till jul nu öppet till 16.00. Oj va mycket fint de har.



Man blir verkligen julsugen när man går där inne...



Ja det är bara för er att göra ett besök där, ni blir inte besvikna.

Hemma igen så började jag pynta lite....fram med levande ljus på bordet i adventsljusstaken...imorgon skall första ljuste tändas.

Så här ser det ut i mina fönster nu.



Hallen, ett väldigt dåligt kort....



Köket, jag älskar mitt kök, stort och rymligt.



Stora rummet, fönstret som vätter mot verandan...




Och fönstret i matsalsdelen...matsalen och tv rummet sitter ihop i ett jätterum...ett fönster mot söder och ett mot norr.



Vi har även en öppen spis i detta stora rum, vi kan inte elda i den men elda ljus det kan vi göra och det gör vi ofta och mycket...

Nu skall jag göra varma smörgåsar till gubben och mej, sen blir det Dansbandskampen, eller kanske Robinsson, vi får se vem som segrar, haha.....

Fin lördagkväll på er....hur ser era fönster ut inför julen?



Kommentarer
Postat av: Veronica Virre Göransson

Gud vilket härligt kök du har...bor du kvar i Molkom...och i så fall vart ????

2009-11-28 @ 18:59:57
URL: http://www.jagarhustrun.se
Postat av: Anki

Jjättemysigt ni har,i stugan



Kramar i massor

Tänk att du ska bli mormor till en liten pojke, så härligt du kommer att bli jättetossig! Jag skrev till Lina att hon får sluta upp med att cykla för hon kommer att skrämma livet ur dej,



Kram igen

2009-11-28 @ 22:29:47
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Anna

Ååå vad mysigt ni har det, ett underbart kök och den öppna spisen ser verkligen underbar ut! Hur ser priserna ut i affären i sunnemo? Läste det i tidningen idag, tänkte faktiskt göra mig ett besök :) Men inge roligt om det är överklasspriser! =)

2009-11-29 @ 01:43:12
URL: http://unforgettable.blogg.se/
Postat av: Ingela

Så fint ni har det! Kram

2009-11-30 @ 22:24:27
URL: http://ingelaaqvistbloggar.blogspot.comh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0