Kalassöndag


Söndagen var en riktig kalasdag....vi firade Lina som fyller 26 år på onsdag. Mycket smaskigt  till kaffet.



Lina hade gjort en jättegod nougattårta...herre gud så gott.....jag hade gjort min vanliga tårta som ungarna vill ha när de fyller år, banan och choklad tårta med massor av hallon och blåbär på.



Lina och Danne sitter här med oss "vuxna" blivande far och morföräldrar...



Karl, Frida och Karls tjej Sofi...

Måste visa ett så himla fint kort på Karl och Sofi.....visst är de vackra.



Till helgen åker jag, Lina, Betta och Sanna på vår årliga resa till Stockholm. Vi har gjort detta nu i många år och vi har det alltid supermysigt...detta året blir ju lite annorlunda när Lina nu är höggravid. Inget utespringande helanatten för flickorna utan denna gång skall vi gå och se på Hairspray med Rolf Lassgård och Morgan Alling. Vi skall ta tåget på lördag fm och vi får verkligen hoppas att vi kommer fram och inte blir stånas någon stans...

Nu skall jag titta på dubbeljakt på skidor, vi har damerna till final.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för att ni kom, och tack för den goda, traditionella tårtan!! Mums! ;)

2010-02-23 @ 14:54:16
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0