Överraskningen


Igår eftermiddag kom Frida, min största dotter till mitt jobb med en överraskning....för att jag älskar dej så, sa hon...å va varm man blir i hjärtat av såna ord...
Öppnade påsen och gissa vad som låg i, jo nysydda gardiner till köket här hemma.



Här lilla fönstret över diskbänken.



Här över arbetsbänken....visst blir man lycklig....idag kommer både Frida och Lina hem en sväng på eftermiddagen då skall det visst finnas nya dukar med i samma tyg. Spännande....

Har ni sett vilken vacker färg mina tulpaner har.



Ikväll kommer syrran och svågern hit....de skall sova här inatt, imorgon skall syrran jobba och gubben och svågern de skall ge sig på äppelträden här om nu inte snöstormen tar tag i oss helt här.

Nu blir det städning för hela slanten sen skall det handlas, vid halv tre så kommer flickorna hit och äter...mys....
På söndag hoppas jag få snosa på alla mina ungar för då skall vi fira Lina som fyller år..



Kommentarer
Postat av: Bittan

Vilket härligt vårkök Du har fått !

2010-02-19 @ 22:57:36
Postat av: Inga M

Tänkte nästan att det var Du som fyllde år! Hoppas ni överlever snöovädret som väntas över Värmland i morgon lördag. Här i söder så förskansar vi oss inomhus hela dagen.

2010-02-20 @ 00:51:40
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ninni

Dom är ju jättefina..vilken härlig överraskning!



Ge dig inte ut på vägarna idag håll dig inomhus och mys..kramen

2010-02-20 @ 09:53:28
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0