Min dag.......


Uppe vid niotiden....underbart väder men väldigt kallt...-19.2 grader ute och inne i köket hade vi 16 grader, ja varmt då.
Gjorde en god frukost menas gubben traskade iväg till postlådan, innan det så var han ut i stallet och tände i pannan så det kommer in lite värme till oss...värmepumpen det håller inte riktigt för denna kyla, är det inte konstigt att vi har så kallt i slutet av januari...
Efter frukosten blev det melodikrysset....väldigt lätt kryss idag.

Så fort värmen kommer in i huset så skall jag sätta en bulldeg, efter det blir det brödkakor....slut i boxen på allt.

Eftermiddagen hoppas jag att vi kan tillbringa ute...återkommer under kvällen med lite bilder....



Detta längtar jag efter......värmen i spanien...solstol och paraplydrink....


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja du gumman... vi hade det bra där i Spanien!!

Fast vi hade det mysigt imorse med till melodikrysset!!

Det ser VÄLDIGT gott ut det där, med allt nybakat!! Sugen!!

Kramis!!

2010-01-30 @ 22:08:55
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0