Tölit.....


Eller töligt kanske det heter....ligger under stora filten idag, snorar och hostar...har en stor kopp te med massor av honung i bredvid mej...glad så länge jag får vara tyst för så fort jag pratar så kommer det rethosta...
Har lite feber, 37.8 men på det är jag sjuk....är en riktig lågtryckare annars så jag mår verkligen skit....nej bli frisk är i stället min melodi...har ätit tre apelsiner men törs nu inte mer för magen tar stryk av det...får se hur jag mår i slutet av veckan...

Idag en strålande soldag...det rinner faktiskt från taken...ser det genom fönstret här vid soffan...tittar man ut blir man bländad av den vackra vita snön...



Vitt och vackert....men så här såg det ut i gamla stan i lördags.....



Grå och äcklig....kallas detta snö eller?.....

Nej nu skall jag ta en kopp te igen, sen blir det väl ngn repris på tv...synd när man nu är sjuk att inte os är kvar att se. Gubben kommer sent, om han nu kommer hem, han åker tåg nämligen.....


Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas att du blir frisk, det är eländigt med det där hostandet och snorandet! Sen jag fick mina vaccinerinar har jag inte haft tillstymmelse till ont i halsen ens denna vinter!

Nästa år ska jag vaccinera mej igen



Kram

2010-03-04 @ 12:51:00
URL: http://nabbann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0