Första snön

118112-49118112-50

Tillbaka...jag har haft lite att pyssla med några veckor, renoverat vårt sovrum, synd att jag inte tog före och efter bilder så att ni fick se skillnaden, det var iallafall grönt tidigare med en kinesisk bård på halva väggen, det var verkligen dax för en ansiktslyftning och lika bra att passa på nu, jag har ju bara 2 veckor kvar av mitt friår nu.. Köpte väv som jag satte upp och efter det så målade jag i gräddkola-kaffelattefärg, målade även våra sängbord i liknande färg, de var blå tidigare. Det blev så himla fint, vi har fått ett helt nytt rum. När jag ändå höll på så tog jag även köket, men det blev vitt. Slängde ut kökssoffan och köpte nya svarta trästolar. Ja det blev verkligen bra och jag är mycket nöjd över vad jag klarar av.
Det har kommit lite snö, det tog tid vi fick vänta till 20 december, hoppas nu att det ligger kvar fast det bara är 2 mm. Ville är alldeles tokig, han springer som en idiot och har två bollar han kickar med hela tiden, Lina har filmat honom lite idag i solen.
Nu är det bara några dagar kvar till julafton men jag är bra med i planeringen, imorgon väntar OBS och sen är det bara att sätta sig ner och vänta på tomten. God Jul på er alla och ett Gott nytt år...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!!

Det där blev ju skitsnyggt!!!
Du kan allt, du...

God Jul och Gott Nytt År till dig med.
Tittar in men din julkapp någon dag...

Puss å kjam!!!

2006-12-20 @ 21:28:19
Postat av: Fatima

God Jul & Gott Nytt År!

2006-12-23 @ 02:24:25
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0