Julmarknad i Gräs

118112-29118112-30

Fam Lettenströms helg...
Denna helgen har Peter och jag  varit i Gräs från fredag till söndag, vi åkte upp på fredag kväll, vi var ju ensamma ändå. Lina åkte tidigt på fredag morgon till Göteborg med Bryggan på en föreläsning, hon tog sen bussen till Dingle där Karl och de andra från Rocksulan redan var, det var danstävling i Tanumshede
och de äldre dansarna skulle bo hemma hos Marielle i Dingle, det gick jätte bra för dem alla och Lina och Karl hamnade på 4 plats i vuxna A...Grattis mina duktiga ungar..
Lördag fm kom Bettan, Bosse, Frida, Kalle och Oskar till oss i Gräs, vi gick på julmarknaden tillsammans
som var i bygdegården, Kalle och Oskar köpte lite julklappar, vi tog lotter och drack kaffe med lussebröd och drack glögg, man fick faktiskt lite julstämning trots att inte snön kommit än. Bettan och jag hann med en tur till Lidgården och jag köpte ett överkast som jag velat ha ett längre tag.
På kvällen ställde vi fram ljusstakarna i fönstret, kokade oss lite glögg och satt framför brasan och mös...bättre kan man inte ha det.
Vi åkte hem på söndag fm, gjorde oss iordning för att sen åka hem till Frida i Kil på kalas, både Peter, Frida, Kalle och Fridas svärmor Ingmari har fyllt år så vi firade dem alla fyra och hade en mycket trevlig eftermiddag/kväll.
Ja detta var vår helg, ny tar vi nya tag för en ny vecka och på torsdag skall jag på ishockey.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Oj vad pysslig du är! Kanske borde jag ta lära mig något och börja med lite småjulstök i tid detta år så jag hinner njuta och inte bara stressa i December!

2006-11-20 @ 17:03:34
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Lina

Va längesen jag var i Gräs nu. Ser att ljusstakarna kommit fram där, men inte hemma än va?! -Inte på mitt rum iallfall! Får se när jag kommer hem sen! ska ringa och påminna pappa att jag ska med hem! puss puss

2006-11-21 @ 09:31:06
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: FRIDA

Hej!
Ja instämmer, vi hade en super trevlig helg...
Puss puss

2006-11-22 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0