Min härliga helg

118112-24118112-25

Skall försöka få ner min underbara helg i text...
Peter kom hem till lunch på fredag, vi åt en god lunch  tillsammans sen bar det av till vårt kära Gräs. Peter skulle jaga älg denna helgen. Han åkte tidigt på lördag till älgskogen och Ville och jag låg och gottade oss till nio. Efter en lång frukost så väntade Melodikrysset, det löser jag så ofta jag kan på lördagarna..är jag gammal eller....denna gången var det en del jag inte klarade av men med ungarnas hjälp blev det till slut löst, Lina och Karl var denna helgen i Göteborg på tävling  ( det gick väldigt bra för dem, de vann i dubbelbugg och blev 6 i bugg)..Frida hade en familjedag med ungarna på eftermiddagsbio..men de var snälla och hjälpte mig ändå fast jag störde dem hela tiden, tack älskade barn utan er hjälp så hade inte krysset blivit löst.
Mitt älskade FBK spelade mot Brynäs och VANN med 6-3, min "kompis" Jonas gjorde en assist och blev sen utsedd till matchens lirare..duktigt Jonas.
Bettan och Bosse kom till oss och hälsade på lördag kväll, alltid trevligt..
Söndag morgon vaknade vi tidigt, Peter skulle till älgskogen igen men jag ville fira honom lite först för han fyllde år, 49 st...Grattis älskade gubben min.  Ville och jag tog en långpromenad i den sköna solen, sen halkade vi hem för att baka till söndagsdansen på Holken, där spelade ikväll Blender som är min favvogrupp, Peter och jag dansade lite mellan försäljningen i kafet.
På torsdag bär det av ut på Ålandshav med ett kompisgäng från Åsbacka och på båten spelar Blender. Jippi...Lina och Karl skall med också, det skall bli mycket trevligt...
Ja detta var min underbara helg och lite till...

Kommentarer
Postat av: Lina Lettenström

typiskt att jag missade blender...men i detta tillstånd hade jag ju inte kunnat dansa ändå. blä! nu hoppas jag bara att jag känner mig bättre till på torsdag, så att jag kan dansa till dom då! kram

2006-11-06 @ 17:40:13
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0