Mina älsklingar....djuren

118112-33118112-31118112-34


Detta är mina älsklingar...mina kompisar om dagarna, dessa skall ha mat och kärlek, fullt upp alltså.

Den tiger randiga katten heter Sune han är 13 år gammal och kom hit som 1 åring. Frida fick honom av en kompis i 15 års present..han blev kvar hos oss... han är den kärvänligaste katt som finns, nästan mänsklig.

Sen har vi Ville, hunden, min goding, han och jag går promenader om dagarna, han är snart 9 månader och är en wachtelhund...han skall bli en eftersökshund, en sån som letar reda på skadade djur som blir tex påkörda och går och lägger sig i sårlega.

Sist men inte minst..Stisse, han kom hit en sommar från Karlstad, Fridas katt detta också, han ville komma till oss på sommarkollo som hon sa, han blev kvar...jag är tacksam över detta, har blivit en storjägare, Stisse är också 13 år och var en riktig tjockis när han kom, nu är han smal och fin, Frida övertog Stisse av en frisör som skulle flytta till Göteborg.

Detta är mina 4 fota vänner....sen har jag ju  2 benta också, men de känner ni ju redan....

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vilka godingar!

2006-11-23 @ 11:05:27
URL: http://janeaddams.blogspot.com
Postat av: Lina

Ja vilken tur mamma att du har dina trogna 4-benta-vänner! Hur ska det bli för dom när friåret är slut?! dom kommer sakna att du skämmer bort dom mer än vanligt!! ;) men det är dom värda...mina godingar! hoppas nu inte ville gör nåt dumt idag när han är hemma själv. det är stängt till allas rum iallafall. Busfröt!! ha det så bra på hockeyn du och Ulrika! puss och ses ikväll!

2006-11-23 @ 11:06:54
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej!!

Ja, de är allt för goa dina små djur...
Jag vill också ha!!!

Tack Lina, KUL ,det ska vi allt ha på hockeyn!!! Men det har vi ju alltid!!!

Ha en bra dag så ses vi ikväll..

Puss & Kram!!

2006-11-23 @ 11:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0